onsdag 20 november 2013

På rätt väg

Det nya upplägget känns bra. Dessutom känner jag mig väldigt taggad på ett sätt som jag inte gjort på länge, både vad gäller kost och träning. Jag hade inte ens problem att hålla mig till måttligt mys i helgen. Den här veckan började jag med fasta i måndags. Därefter har jag ätit enligt plan och det funkar superbra.

Det nya träningsupplägget har jag testat två av fyra pass. Det första var för rygg och baksida ben, medan det andra var för axlar och triceps. Det kändes bra. Jag har börjat med 10-15 min uppvärmning med powerwalk och även avslutat med det. Nästa pass är ben och vader. Vader är något man inte behöver träna om man är 156 cm lång. De är supertränade av alla miljarders tåhävningar man tvingas göra i vardagen. Istället kommer jag lägga in magträning de passen.

Idag vägde jag 56 kg och det innebär att jag gått ner nästan 3,5 kg sedan augusti. Det är faktiskt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar