måndag 26 augusti 2013

Dag 2 utan appen

Andra dagen utan appen har också gått bra:

Till frukost åt jag äggsmör på två ägg, en klick smör och parmesan. Te med äggmjölk.

Lunchen bestod av laxsallad med parmesancreme från Patisseriet. Jag glömde be dem ta bort matvetet så det fick jag lämna på tallriken.

Till middag hade vi köttgryta med shiratakinudlar, sallad, rajumajonnäs från sashimin i fredags samt creme fraiche. Kaffe med äggmjölk. (Dagens enda kopp kaffe!)

Enda gången som jag inte var hungrig när jag började äta var på kvällen. Då åt jag ett kycklingben och två flatbröd med Bregott och hårdost. Jag hade faktiskt inte behövt äta det om jag ska vara ärlig.

Jag hade med mig ett kokt ägg till jobbet, men det behövde jag aldrig äta. Tyvärr har det legat i min handväska hela dagen så det blir bara att slänga det. Jag gillar verkligen inte att slänga mat.

Nu har jag klarat detta i två dagar. Lika bra att köra i morgon igen. Då är det dessutom innebandy så det gäller att tajma mat och träning.

Nej, nu får jag gå och lägga mig så att jag får mina sömntimmar som jag ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar