måndag 19 augusti 2013

Första jobbveckan och gymknarkleverans

Vid invägningen i morse hade jag gått ner 2 kg sedan förra måndagen. Det var väl ungefär vad jag väntat mig eftersom all vätska som binds till glykogenet i kroppen försvinner när man inte äter så mycket kolhydrater. Det känns i alla fall skönt att inte vara lika pluffsig längre, även om jag har en del semesterfluff kvar.

Idag fick jag det jag beställt från Fitnessguru och MMSports. Jag var tvungen att testa Caseinet och det var riktigt smaskigt. Nu får det ligga till sig i min gymknarklåda ett tag eftersom jag ju inte ska äta den typen av protein. I paketet från Fitnessguru fanns även ett smakprov av ett vanligt proteinpulver och ett linne med texten Strong is the new skinny. Riktigt snygg tycker jag, men jag känner mig inte riktigt så cool på gymmet än att jag kommer ha den där... än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar