tisdag 20 augusti 2013

Mina (kost)tillskott

Jag måste erkänna en sak. Jag är en kosttillskottjunkie. Vitaminer, protein i olika former, pwo och en massa annat. Oftast så kör jag inte allt samtidigt, men nu har jag fått hem en massa samtidigt. Eftersom jag kör igång stenhårt så väljer jag att även proppa i mig alla tillskott jag har. En av produkterna skäms jag faktiskt lite över och det är Heaten. Det är ett fettförbränningspreparat från Fitnessguru. Det känns som fusk och jag vet inte om det bara är lurendrejeri. En sak är i alla fall säker och det är att jag blir riktigt pigg av den. Tog de första tabletterna idag och jisses! Från att ha gått som en zombie i två veckor har jag varit pigg hela dagen och fått massor gjort på jobbet. Så om inget annat så fortsätter jag med dem av hänsyn till min arbetsgivare. Ha ha!

Så här ser det ut i alla fall:

Morgon
  • D-vitamin (Holistic)
  • Magnesium/zink (Pure Pharma)
  • Omega 3 (Pure Pharma)
  • Jacked Ursobol (muskelökning, fettförbränning, antiinflammatoriskt)
  • Heat AM
 
Lunch
  • Jacked Ursobol
  • Heat AM (ev tar jag den lite senare om jag ska träna om det inte är väldigt sent)

Kväll
  • Magnesium/zink
  • Omega 3
  • Jacked Ursobol
  • Heat PM
 
Träning

Jag har lite olika piller och pulver. Jag använder förstås inte detta varje gång jag tränar och inte allt samtidigt. Det beror på vad jag tränar, när, hur jag ätit innan och hur jag känner mig.   
  • Jacked Agmatine (För pump vid styrketräning. Jag har dock inte testat det än.)
  • PWO. Antingen One Power från Fitnessguru (god) eller Prodigy (äcklig, men sjukt effektiv)
  • Proteinpulver Fitnessguru; One Whey eller One Whey Isolate efter träning eller som mellanmål
  • BCAA under träning (minskar muskelnedbrytning och ger viss energi)

Jahapp, det var allt. Inte undrar på att man inte är så hungrig längre. Ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar