fredag 16 augusti 2013

Kosttillskott

Igår lade jag in två rejäla beställningar på olika kosttillskott. Från Fitnessguru.se köpte jag två olika proteinpulver, heatpaket och PWO (som är både bra och god!). Den andra beställningen var från MMSports på shiratakinudlar (15 kr per paket!), Omega 3, Magnesium/Zink och så Jacked Agmatine (ger bl.a. ökad pump vid styrketräning). Så nu har jag verkligen fixat lullull som ska hjälpa mig att komma i form i höst. Sen är jag (plågsamt) medveten om att detta bara är finliret. Den största biten är ju maten, följd av träning och sömn. Allt detta ska jag sköta i höst. Exemplariskt kommer det inte att bli, för så vill jag inte leva. Men min målsättning är i alla fall att alla avsteg ska vara medvetna och helst även planerade.

Om någon undrar har jag helt underbar träningsvärk sedan kettlebellspasset. Främst i framsida lår, men även i rygg och triceps. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar